Nire koadernoa


Hau bezalako proiektu bat prestatzeak eskatzen du pintatzea baino lan gehiago: aztertu egin behar da zelakoa den Munibe plaza, eta, horren arabera, kalkulatu zer neurritako margolanak egin behar diren, kontuak atera zelan eskegi margolanok balkoietan, pentsatu zer eratako argiak erabiliko diren, planifikatu nondik atera diru laguntzak, hitz egin Bergarako Udaleko arduradunekin eta Munibe plazaren inguruan bizi diren bizilagunekin, baimenak eskatu, etab., etab.

Horretarako, koaderno bat eduki dut lagun denbora honetan guztian, eta bertan joan naiz apuntatzen xehetasun guztiak, proiektuari dagozkionak. Edozein zalantza dudanean, bertara joaten naiz, hortxe ditut-eta datu guztiak. Goiko argazkia 2009ko azaroaren 1ean aterata dago, eta bertan ikus dezakezue garai hartan zertzuk nerabiltzan buruan.

Published in: on 2010/06/06 at 15:21  Leave a Comment  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://gaumagikoak.wordpress.com/2010/06/06/nire-koadernoa/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

